Indian Dogs Kennel

Mijn liefde voor twee hondenrassen is de basis voor deze website. Ik ben Ria Elzinga en woon op dit moment nog in een buitenwijk van Groningen. Ik heb mijn hele leven honden gehad.

Er zijn twee hondenrassen die mijn hart sneller doen kloppen: namelijk de Dalmatiër en de Bullterriër. Twee heel verschillende rassen zowel uiterlijk als in karakter. Ondanks deze verschillen besloot ik ze te combineren en mijn passie om te zetten in iets groters. Dit werd de kennel "Indian Dogs", en deze website!

De beslissing om te gaan fokken met mijn honden is ontstaan uit liefde voor deze twee rassen en ook andere mensen een gezonde, lieve, trouwe en ook mooie Dalmatiër of Bullterriër te kunnen bieden.

Via de links kunt u meer informatie vinden over de rassen, showuitslagen, foto's, pups actueel etc.

Natuurlijk kunt u ook altijd contact met mij opnemen.